Kas Su Google Analytics on ikka seadistatud? Järgnevalt reastasime 17 põhilist küsimust, millele vastamine annab Sulle aimu, millises autos Sina hetkel istud – kas rooliga või ilma.

Mitmele küsimusele saad kindlalt vastata “JAH”?
  1. Kas on Sul loodud Google Analytics (GA) konto?
  2. Kas Su veebilehele on lisatud Google Analytics’i universaalne kood?
  3. Kas GA kood on lisatud igale sisulehele? Kui kasutad sisuhaldustarkvara, siis piisab, kui kood on lisatud kujunduse seadetesse või kujunduse index.php faili või kasutad vastavat lisa (pluginat). Kui kasutad HTML stiilis veebilehte, siis pead, kas igale sisulehele lisama või külge lisama (include) GA koodi.
  4. Kas GA koodi asukoht on igal sisulehel enne märgendi (tagi) lõppu?
  5. Kas Sul on Google Analytics’i kontol administraatori õigused? On kolm erinevat taset: konto, veebileht (property) ja veebilehe vaade (view). Kõigil neil on omakorda erinevad tasemed, näiteks lugemine ja analüüsimine, muutmine, kasutajate haldamine.
  6. Kas oled sisse lülitanud Admin → Account Settings alt Google poolt soovitatud märkeruudud? Nii saavad Google ablilised juurdepääsu Sinu kontole, kui Sa vajad abi. Bechmarking võimaldab Sul võrrelda enda ettevõtte andmeid teiste sarnaste ettevõtetega.
  7. Kas vaheleht Admin -> Property -> Property Settings on seadistatud? Kontrolli, et oled lisanud oma veebilehe nime Property Name lahtrisse ning veebilehe URL’i Default URL lahtrisse. Industry Category rippmenüüst vali oma tegevusvaldkond.
  8. Kas kogud andmeid külastajate vanuse, huvide ja soo kohta? Kui mitte, aga neid andmeid siiski vajad, siis lülita see sisse Enable Demographics and Interest Reports ning jälgi, et oleks sisselülitatud ka Remarketing ja Advertising Reporting Features.
  9. Kas Search Console on sisse lülitatud?
  10. Kas oluliste tegevuste analüüsiks on seadistatud eesmärgid (Goals) ja lisatud rahalised väärtused?
  11. Kas eesmärkidele on määratud tunnelid? Suuri plaane tehes ära unusta väikseid eesmärke – tegevused, mis suunavad külastajat Sinu suuremate eesmärkide täitmisele.
  12. Kui Su veebilehel on e-pood, kas on sisse lülitatud Ecommerce Settings? Võimalusel seadista ka Enhanced Ecommerce Settings, kuna siis näed visuaalselt külastajate liikumist e-poe keskkonnas. Kui paljud vaatasid tooteid, kui paljud lisasid midagi ostukorvi, kui paljud läksid kassa lehele, kui paljud ostsid?
  13. Kas kasutad segmente? On sul loodud riikide segmendid, kampaaniate segmendid, konkreetselt viitelt või sisulehelt tulijad?
  14. Kas kasutad Google Analytics Annotation’i võimalusi? Peaksid kirja panema Google Analytics’is tehtud muudatused, loodud kampaaniad ja reklaamid. Nii oskad Sa põhjendada suuremaid muudatusi kogutud andmetes.
  15. Kas kasutad Custom Alerts võimalust? Google Analytics saadab Sulle e-kirja, kui sinu poolt seadistatud hoiatus aktiveerus. Alert võib olla näiteks veateadete (“Lehte ei leitud”) ootamatu suurenemine.
  16. Kas kasutatud kohandatud aruandeid? Customization → New Custom Report võimaldab Sul luua enda valitud dimensioonide ja mõõdikutega aruandeid.
  17. Kas Google Analytics ja Google Tag Manager on omavahel seotud, et saaksid analüüsida veebilehe sündmuseid. Sündmused on näiteks ilma Tänan-leheta vormi täitmised, video vaatamised, lingi klikkimised, PDF-faili alla laadimised, suunava nupu klikkimised.

 

Mitmele küsimusele vastasid “JAH”? Kui tunned, et ei ole neil teemadel päris “kodus” ja soovid, et seadistaksime Su veebianalüütika, siis võta meiega ühendust.