Mis värk oli? Hansa tulevärk!
Hansa Ilutulestikud OÜ vajasid uut veebilehte ja e-poodi, vana ei olnud mobiilisõbralik ning jäi ajale jalgu. Vinged ilutulestikutooted on väärt tänapäevasemat, värskema disaini ja erinevate funktsioonidega kodulehte. Ka meie klient on väärt e-poodi, mille tellimusi oleks mugav hallata.
Hansatuled.ee sai täiesti uue WordPressi theme’i, ilme ja sisu. Loodava kodulehe puhul oli väga oluline, et seda saaks turundust tehes enda kasuks tööle panna – jälgida veebiliiklust, koguda potentsiaalsete klientide e-maile jms. Lisasime toodetest uued fotod ning enamikele toodetele ka videod ja muu lisainfo, mis aitaks inimestel kiiremini ostuotsust teha. Täiesti uus vidin lehel on edasimüüjate kaart.
E-pood on liidestatud DPD-ga, nii et halduspaneelilt saab klient vajaliku infoga saadetiste pakisildid otse välja printida. Varem oli see käsitöö. Kõik ilutulestike ja muude pakutavate toodete tellimused jõuavad nüüdsest järjekorras tellimissüsteemi, võimalik on jälgida laoseisu, makseid, pakkimisseisu. Maksekeskuse kaudu toimivad maksed ja meie kliendi töö on muutunud oluliselt lihtsamaks.
Balti Rehviseadmete vana kodulehte kimbutasid turvaprobleemid, lisaks võis leida lehelt aegunud infot ja värskenduskuuri vajas ka disain. Plaan oli luua uus koduleht, mis annaks äriklientidele ülevaate Balti Rehviseadmete tegevusest ning kus oleks varasemast lihtsam orienteeruda.
WordPressi abiga sündis Balti Rehviseadmetele uus minimalistlik imagoleht mcrolls.ee. Ettevõttel on väga palju tooteid, kuid sobivaid tootefotosid ei olnud kodulehele võimalik hankida. Lahendasime olukorra, tuues lehel välja kõikvõimalike toodete asemel hoopis tootegrupid ning koostasime ja toimetasime tootegruppidele sisutekstid vastavalt kliendilt saadud sisendile.
Kuna vanal kodulehel olid turvalisusprobleemid, panime uuele veebilehele spämmitõrjeks recapchta. Nüüd peab kontaktivormi kasutaja küll enne kirja saatmist tõestama, ega ta robot ei ole, kuid nii väldime uuesti häkkerite küüsi sattumist
Rannarootsi keskuse eesmärk on olla läänemaalaste seas eelistatuim ostu- ja vaba aja veetmise keskus. Seda mõtet ei toetanud aga kuidagi ajale jalgu jäänud veebileht, mis kangesti remonti vajas. Tihti on lihtsam vanast buldooseriga üle sõita, kui et hakata vana lappima. Nii piltlikult öeldes juhtuski.
Kliendi soov ja nägemus oli lihtsa struktuuriga minimalistlik veebileht, mis edastaks kõik olulise selgelt, kiirelt ja loogiliselt. Lähtudes eesmärgist sündis rannarootsikeskus.ee, mis annab ülevaate keskuse sündmustest ja ostuvõimalustest ning on atraktiivne ka koostööpartneritele.
Kõigepealt panime paika kliendile sobiva struktuuri ehk wireframe’i, mille peale disainer lõi kodulehe visuaalsed kavandid. Olemasolev stiiliraamat pakkus meie rõõmuks laia valikut värve, kuid samas aitas hoida õiget kurssi. Eelnevad etapid kliendiga kinnitatud, viis veebiarendaja ideed ka ellu ning lõi WordPressi sisuhaldussüsteemile täiesti unikaalse theme’i.
Klient sai soovitud minimalistliku ja informatiivse ent täiesti unikaalse veebilehe. Lehel kajastub info keskuse kaupluste, ürituste, vabade rendipindade ja muude pakkumiste kohta. Kauplused saavad Rannarootsi keskuse kodulehel kajastada oma käimasolevaid kampaaniaid ning lehele lisavad väärtust toredad liikuvad elendid ja interaktiivne majaplaan. Ostja leiab kiiresti olulise ning meie oleme tööga rahul.
Meie kliendiks oli Pärnu Linnavalitsus ning meil tuli luua täiesti uus domeen ja koduleht ürituste sarjale PlayDay, mida veel kunagi toimunud ei olnud. Mänguline teenuste disaini konverents Pärnus, mille eesmärgiks on aidata ettevõtetel arendada oma teenuseid ja tooteid, sai endale veebikodu playday.ee.
Pakkusime kliendile välja erinevate suundadega WordPressi theme’d, mis oleks piisavalt erinevad, ent võiks meie meelest antud ürituste sarjale sobida. Valituks osutus mänguline theme – et oleks ikka mängulise konverentsi nägu. Meie ülesandeks jäi seda veel sobivamaks modifitseerida.
Kuidas näidata kodulehel konverentsi mitmekülgset ja sisutihedat programmi nii, et see oleks silmale lihtsasti hoomatav ja mõistusele kergesti arusaadav? Töötasime välja lahenduse ja lisasime ka registreerimisvõimaluse konverentsi valikettekannetele. Kliendilt saime kodulehele sisutekstid, liigendasime need ja leidsime viisi, kuidas ürituse sloganid sujuvalt tekstidesse integreerida. Tekitasime kodulehele ka mitmekeelsuse vastavalt kliendi valitud kodulehe osadest.
Lõpptulemus on jõuline, värviline ja modernne. Kasutusse võeti palju pildimaterjali ja lisati hulga mängulisi animatsioone.
Uus peresõbralik mereäärne restoran Neem plaanis avada uksed Kaberneeme sadamas. Tuli luua koduleht, mis peale info annaks edasi ka seda õiget õhkkonda ja emotsiooni ning nii valmis restorani koduleht neem.ee.
Kliendil oli kindel visioon loodavast restoranist – lastesõbralik, mere ääres, hõrgud maitsed, aga mitte liiga peened… See õige ja hubane vibe tuli meil ka kodulehte „sisse kirjutada“. Kliendilt saime logo ja värvid, kuid kontseptsiooni toetava värvilahenduse panime ise kokku. Kandsime veebilehele toidumenüüd, disainisime need ülevaatlikumaks, lisasime ning kujundasime galerii. Seadistasime olemasoleva broneerimissüsteemi ja aitasime seda ka tõlkida.
Neeme koduleht sai soliidne, modernne ja hästi loetav. Väikse vimka viskavad sisse animatsioonid, mis lisavad mängulisust ja sõbralikku elevust.
Kliendil oli koduleht olemas, kuid ettevõte plaanis laiendada nii tegevusvaldkonda kui ka e-poe pakutavat valikut. Wineco üks põhieesmärk on pakkuda Eesti korterelamutele renoveerimisteenuseid ning oli saabunud hetk, kus tuli renoveerida ka olemasolev koduleht, nüüd uues kuues wineco.ee.
…ja sa oskad teda kuulata, siis võivad asjad päris ladusalt sujuda. Kuigi Murphy ei ole ärimaailmast kadunud, on kliendi teadlikkus ikkagi eelis. Meie kliendil oli konkreetne soov ning kindel välimuslik eelistus. Selle alusel leidsime sobiva WordPressi theme’i ja hakkasime järk-järgult tema nägemust ellu viima.
Sisutekstid ja osa pildimaterjali saime kliendilt, kuid päris palju illustratiivset otsisime ja lisasime meie. Visuaalid pidid olema kenad, seostuma sisuga ja neid pidi olema palju. Sisu temaatika oli aga väga spetsiifiline, seega polnud fotosid üldse nii lihtne leida. Võhikutena kliendi spetsiifilises valdkonnas olime sunnitud end kõigepealt kurssi viima meie kliendi pakutavate teenustega, alles siis oli mõeldav pildikeeles sisu edasi andmine. Hakkama saime!
Joogastuudio.ee on üks huvitav leht. Loomulikult oli tellijal soov huvilisi joogatundi kutsuda, kuid lehe põhiline eesmärk on panna inimesi enda sisse vaatama ja oma elu üle mõtisklema.
Kuidas läbi usalduse oma kliendibaasi kasvatada? Kuidas saada potentsiaalsete klientide kontaktid mõjumata agressiivselt? See oli väljakutse ja vastus on tasakaal. Koduleht kogub läbi lead’i kontakte, kuid samas ei ületa pealetükkivuse piiri ning pakub samaaegselt külastajale lugemiseks ka väärtuslikku sisu. Kui koduleht on oma eesmärki täitnud, pakkunud külastajale põnevat lugemist ja huvi tekitanud, on tal võimalus end läbi kodulehe registreerimisvormi joogatundi ka kohe kirja panna.
Koduleht pakub kvalitseetset sisu, mille oleme Google’i otsingumootorite jaoks optimeerinud, nii tuleb leht otsingumootoritest paremini välja. Lehelt leiab üleüldist infot jooga kohta, blogipostitusi ja muid huvitavaid sisutekste.
Joogastuudio koduleht ei saa tegelikult kunagi valmis, sest statistikat tuleb jälgida ning tekste pidevalt muuta, kui tahta otsingumootorites püsivalt head tulemust saavutada. Lehekülastaja näeb aga sellest olenemata õhulist ja modernset veebilehte.
Bodyfood OÜ tuli turule uute naturaalsete ja suhkruvabade tervise- ja spordipulbritega ning vajas oma toodetele veebikodu, mis näeks välja sama looduslik ja öko. Tervislikud toidulisandid on nüüd bodyfood.ee lehel kaunilt esitletud.
Pakkusime kliendile välja meie meelest sobivaid WordPress theme’e, mille hulgast klient valis lemmiku. Parallax efektiga leht on modernne, õhuline ja roheline ning annab ideaalselt edasi tervislikku imagot.
Seepärast panime palju rõhku piltidele ja sisule. Tegime ilusad tootefotod ning lisasime juurde emotsiooni. Mõtlesime läbi, kus ja millised tekstid kodulehe struktuuriga sobivad. Disainisime ahvatlevad retseptisoovitused. Koduleht on tehtud mitmekeelseks ja lisatud ka tõlked.
Kuigi pulbrisegud on müügil ka jaeketis, pidi neid olema võimalik veebilehe kaudu osta. Pookisime lõpetuseks lehele juurde e-poe ja lisasime sinna tootefotod ja -kirjeldused. E-pood on ühendatud maksekeskusega ning klientidel on lihtne tooteid pakiautomaati tellida.
MM-Motospordi tiim pöördus meie poole sooviga saada uut kodulehte, mida nad saaksid ise lihtsasti hallata. Otsustasime alustada nullist, kuna vana veebilehe sisuhaldussüsteem töötas sellele ideele vastu. Valmis uus leht mm-motorsport.ee.
Kuigi valitud WordPressi theme’i polnud raske MM-Motospordi graafika ja värvidega siduda, jätkus pusimist just logo ja selle vertikaalsete triipude sobitamisega esilehe slider’iga nii, et see oleks kohanduv erinevatele ekraanisuurustele. Pidime proportsioonid paika saama logo enda kui ka slider’i suhtes. Keeruline ei tähenda aga võimatut ning lõpptulemust ilmestab ka kliendi varamust välja valitud pildimaterjal.
Pluginaid kombineerides lõime veebilehele hinnapäringu võimaluse. Täida aga nõutud väljad ja valem arvutab orienteeruva hinna ning pakkumine, mis on kujundatud MM-Motospordi firmastiilist lähtudes, potsatab Sulle postkasti. Tõime kodulehele ka MM-Motospordi Twitteri feedi ja Istagrami konto.
… pealt vaadatuna küllaltki lihtne.
Veebipood rehvidiil.ee võimaldab reaalajas töödelda enam kui 10 000 toote sageli muutuvat informatsiooni ja pakub ostjale lihtsat toodete filtreerimisvõimalust, et leida laia valiku hulgast sobiv toode.
Klient teadis rehvimaailmast kõike, aga ei osanud teha e-poodi. Meie oskasime teha e-poode, aga rehvide alal just kõige suuremad professionaalid ei olnud. Koostöös tuli meil luua veebikeskkond, mis koondaks ostja jaoks kokku kuue Euroopa suurema rehvilao tootevaliku ja pakuks ostjale võimalikult palju asjakohast infot. Vabalt! Saab tehtud!
Kaardistasime Eesti suuremad rehvimüügiga tegelevad e-poed, testisime nende ostumugavust, analüüsisime eristuvust konkurentidest ning koostöös kliendiga saime paika uue kodulehe funktsionaalsuse, mille eesmärk oli olla ostjale kasutajasõbralik. Koostööpartneriks valisime Limegrow, kelle kaudu saime API, mis võimaldab Euroopa suurtarnijate andmebaase feed’ina kasutada. API aitasime kliendi kodulehega siduda.
Disaini osas olid antud vabad käed ja CVI puudus. Kujundasime bännereid, genereerisime lööklauseid, lisasime kampaaniapindu ning kujundasime blogipostitusi.
Töötas! Tänu põhjalikule eeltööle, testimisele ja arendusele pole seal ka midagi imestada. Valmis Zone veebiserveris majutatud ja Magento tarkvaral töötav kaasaegse disainiga e-pood, mis töötab ligi 90% ulatuses automaatselt, vahendades tellija infot tarnijale, koostades arveid ning tehes kõike muud, mida ostu vormistamiseks vaja. Otsi, filtreeri ja osta nutitelefonis, tahvlis või läpakas, oota kullerit ja sõida!