Koostöös kliendiga tuleb paika panna võimalikult detailne “vundament”, millest loodava veebilehe puhul lähtuda.
Koostöös kliendiga selgitame välja, mis on loodava veebilehe eesmärk ehk mida soovib klient loodava veebilehega saavutada. Kas veebileht tutvustab ja müüb tooteid või teenuseid, kogub kontakte või hoopis midagi unikaalset. Eesmärgid peaksid olema mõõdetavad.
Kaardistame sihtrühma, kellele veebileht suunatud on, seega kes on külastajad ja mis võiks olla nende probleem, millele nad lahendust otsivad. Nii saame paika panna, mis kasu nad veebilehte külastades saada võiks ning kuidas seda pakkuda.
Kaardistame samal tegevusalal toimetavad ettevõtted ja nende veebilehed, uurime välja nende tugevused ja nõrkused sihtrühma pilgu läbi. Selline analüüs aitab läbi mõelda, kuidas meie klient konkurentidest eristub ning kuidas seda ka kodulehel edasi anda.
Lähtuvalt turunduslikest eesmärkidest ja kuvatavast infost, töötame välja veebilehe struktuuri, mis veebilehele seatud eesmärke ja tulevikuväljavaateid parimal võimalikul viisil täita võimaldab.
Loome veebilehti nii individuaalse disainiga kui valmispõhjadele. Arendamisel kasutame usaldusväärset sisuhaldustarkvara ning pöörame suurt tähelepanu nii turvalisusele kui ka kaasaegsetele veebistandarditele. Soovime olla oma klientidele pikaajalised partnerid ja mitte ainult veebilehe loomise ajal, vaid ka edasises haldamis- ja arendustegevuses. Pikaajalise partnerlussuhte raames saame pakkuda välja vajalikke uuendusi ja arendusi, et reageerida nii uuenenud turvanõuetele kui ka konkurentide ettevõtmistele.
Loome kliendile unikaalse väljanägemisega veebilahenduse, mis eristab teda konkurentidest. Koos jõuame parima lahenduseni, mis sobib nii kliendile kui ka veebilehe külastajale.
Valime välja valmis theme’d (kujunduspõhjad), mille seast saab klient endale sobivaima valida. Kuigi leht tuleb valmis põhjale, seome lehe kliendi firmastiiliga ning mugandame disaini vastavalt kliendi soovidele ja firmastiilile.
Lisame e-poodidele erinevaid makse-ja tarneviise, liidestusi lao- ja raamatupidamistarkvaraga, mis muudavad e-poe haldamise mugavaks ning täpseks.
Loome ka vajalikud lisaarendused, olgu selleks broneerimissüsteemid, erinevad integratsioonid või mitmekeelsus lisamine.
Pakume juurde ka veebilehe loomisega seonduvaid tugiteenuseid – kodulehe kolimine, haldamine, tarkvara uuendamine, turvalisuse tõstmine.
Veebilehe turundamise strateegia on iga ettevõtte puhul ainulaadne ning nõuab sihikindlust ja konkreetsust. Töö algab ettevõtte sõnumist ja visuaalsest identideedist ning jätkub unikaalse kodulehe ülesehitamisega, millesse oleme valmis integreerima oma teadmised disaini, veebisisu, struktuuri ning kvaliteetse SEO turundusest. Kodulehe edukus on prognoositav ja planeeritav ning sellega peaks juba arvestama eeltööd tehes.
Mõtleme välja kindla taktika ning tegevusplaani, millele toetudes saavutada soovitud eesmärgid.
Pakume sotsiaalmeediaplaane ja e-posti erinevaid turunduslahendusi eesmärgiga suhelda aktiivselt klientidega ja püsida pildis nii olemasolevate kui ka uute klientide jaoks.
Sisuloome teenus hõlmab endas kõikvõimalikku kirjasõna kasutamise võimalusi. Olgu selleks tootekirjeldused, uudiskirjad, blogipostitused, Twitteri säutsud või veebilehe sisutekstid
Optimeerime veebilehe nii, et see oleks otsingumootoritele hästi nähtav. Selleks analüüsime lehe kiirust, sisu, teksti liigendust, võtmesõnu ning muid otsingumootori tulemusi mõjutavaid asjaolusid.
Kasutades läbivalt sama esitlusloogikat, värvikombinatsioone, pildikeelt ja kirjastiile, suudame luua mõjusad visuaalsed elemendid, mis loovad ettevõttest tervikpildi ning meeldejääva kuvandi. Joonistame valmis ikoonid ja bännerid, kujundame uudiskirjade põhjad ja veebikomponendid ning disainime ka kõikvõimalikke erilahendusi